torsdag 4 mars 2010

promenix!

Helt underbart väder vi hade idag!

typ bara några få fjuttiga minus grader och strålande solsken.
det är sånna dagar som jag faktiskt förstår varför vi bor just i Jämtland.
Det är då det är finast. när snön glittrar och solen skiner. UNDERBART!
vart ju då såklart tvungen att ut och gå i det fina vädret.

så jag gick till dagis och hämtade trollen.
Alice och Mymmlan gjorde mig sällskap.


Alfons orkade gå nästa hela vägen hem, vid återvinningen ringde vi hans lilla pappa, får då hade, som alfons sa: hans ben orkade inte ett steg mera.

Så Alfons och Mymmlan fick åka bilen hem den sista biten medans jag gick med små knottarna.

visst ser det mysigt ut?!
Loke ligger där fram och Alice ligger där bak.


Visst är Phil and Ted den smidigaste och snyggaste vagnen i världen??

Jag är så otroligt nöjd med vagnen.
Man kan lixom ha båda ungarna med och sen vips kan man göra om den till en singel vagn.
såååå smidigt!!!

nej nu ska jag kolla på nån knasig vikinga film med gubben min =)


avslutar dagens inlägg med en bild på goa glada Alice!





*puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar