onsdag 3 mars 2010

ibland tänker även min sambo =P

sisådär ja, nu har vi flyttat upp allt till andra våning, och sovrummet är nu ett sovrum och inte ett kontor =P

Sambon tyckte att det lät tråkigt att behöva sova själv i natt med så han mätte och fixde lite så nu står skrivbordet i hallen uppe och sovrummet är sovrum och mycket mysigare =)

Bilderna visar sovrummet innan flytten och mysigheten =)


Nu är det bruna gardiner, där den bruna stora byrån står, så ligger det en madrass på golvet och spjälsängen.

Bilder kommer imorgon på hur sovrummet ser ut nu.

Alice ligger just nu i sin säng och sover =)
så jag är alldelles ensam här nere i soffan och tittar på inspelade "halv åtta hos mig"så jag har just nu alla 3 barnen på våning 2 sovandes =)

härligt!!

Var bara tvungen att lägga in en bild på min gips avgjutning av min mage när jag väntade Alice.


Magen är i vecka 38 eller nått liknande.


fin va??


Nej, nu ska jag ta och kika lite på tv och sen ska jag titta till Alice så att hon sover bra....





*puss*

2 kommentarer:

  1. Härligt att få komma tillbaka till sängen!

    SvaraRadera
  2. fin avnjutning,har själv tänkt å göra en sådan snart =)

    SvaraRadera