fredag 12 mars 2010

magsjuka...

jaha ja, här gick jag runt och trodde att vi skulle bli skonade från magsjukan denna gång...

tji vad fel jag hade!!
LilleLoke har dragit på sig en ganska otrevlig magsjuka.
han har ont i magen och ser allmänt risig ut.

Kräktes ganska rejält gjorde han i dag med men nu ikväll så ser han faktiskt lite bättre ut, och just nu (även fast han ska sova) så sitter han i sitt rum och bygger med lego.
Han är nog ganska trött men kommer inte riktigt till ro, då Sascha är i Östersund med Alfons och har lämnat av Oma på hotellet.
Men jag tror att Loke lägger sig sen när Alfons kommit hem.

Lillskruttan ligger i sin säng men vi får la se hur länge det varar...
damen har ju en tendens till att alltid vilja vakna efter ca 30 min-1 timme.
men men...det vänder la nångång...tills hon blir tonåring, då vill hon la aldrig sova och är vaken som nu...
Nu vet jag ju iallafall var hon är nånstans så jag ska la vara glad för det antar jag =D

en liten förvånad nyfiken Loke =)
från disco kvällen!
(bara en söt bild, har egentligen ingen anknytning till inlägget annat att det är Loke)

Imorgon skulle vi egentligen varit hos Anette och Håkan, men eftersom Loke inte är helt okej, och Alice mår inte helt 100 heller, så stannar vi hemma.
vill inte bli mer sjuka innan det är dags att fara till Göteborg.
jag längtar!!
det var så längesedan jag var där =D

sen ska jag även till pappas grav och lägga blommor där....
oj, vad jag saknar honom....

Min lilla pappa och Alfons...
2 veckor innan pappa dog...
den 3 augusti 2007....

den sista gången jag träffade pappa....

*puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar