fredag 5 mars 2010

fredag i dag då...

och det har vart en helt värdelös dag.
Allt blir 100000 ggr jobbigare när man är trött.

Lillfisan har sovit kanske 10 min här och 10 min där, men inget sammanhållande.
ja ja ja, jag vet att alla små barn eller rättare sagt barn i allmänhet går igenom utveckligsfaser och att man ibland får dåligt med sömn...
men jag är otroligt sömnberoende så när jag inte får sova blir jag super känslig.
så jag har nog inte vart världens roligaste mamma idag...

nu sover iallafall alla 3 och jag sitter i soffan och "tröstar" mig med Let´s Dance och choklad pudding....
och jag som skulle bli smal tills vi åker till Gbg....tji fick jag, kommer aldrig att klara det på min choklad diet....

Vad tycker ni om Alfons sätt att städa?? sitta och plocka med grejer istället för att lägga dem i lådan.... man får la säga tills hans försvar att han är söt iallafall =P


Är helt sjukt trött och det blir nog natten för mig efter serien solsidan =)
jag går lixom hela veckan och vill se den, så klockrent och så underbar!


Nej nu ska jag nog gå och fylla på min chokladpudding och gå ner ytterligare 1 kg...eller hur var det nu igen??

1 kommentar:

  1. Elinor-nosspossmåndag, 08 mars, 2010

    ha ha, du är säkert redan smal! själv är man överviktig... suck, snyft!

    SvaraRadera