söndag 28 mars 2010

på väg hem =)

nu har i lämnat den varma staden Göteborg för denna gång.
för tillfället befinner vi oss på ett supertrevlig hotell i Mora.
de har en underbar pool i källaren som i nyttjat =)
superskönt att efter en hel dag i bilen få krypa ner i en skön bubbelpool och mysa.
och ungarna kunde simma och leka i den stora poolen...eller ja, inte bara ungarna, jag och sascha gillar ju med att bada i pool.

ja, det finn egentligen en hel del att blogga om idag, men jag väntar med den fulla uppdateringen sen när bilderna kommer.
såklart så pajade våran kamera lagom tills i kom fram till Göteborg...jobbigt...
så i har fått klara oss på engångs kameror och telefonerna. jobbigt men det gick...hoppas jag...
fast det märker vi ju sen när de är framkallade.

Vi var på Buslandet (eller heter det Leklandet) i Göteborg...och vi åkte "tåg" dit, eller spårvagn rättare sagt men Alfons kallade det för tåg =)
och ungarna hade superkul och lekte och busade för fullt.
bilder kommer därifrån med.

Träffade även en annan supergammal kompis =) Det måste vart typ 10 år sedan jag träffade henne. det var skoj!

Nej nu ska jag tar och krypa ner i sängen så att vi är utvilade imorgon när vi ska åka den sista biten hem.

*puss*

1 kommentar: