måndag 8 mars 2010

älskade envisa skitunge!

Jotack, tjejer kan verkligen vara envisa...
det kan man ju lungt säga att min lilla tös dagligen visar mig....
kanske skall man vara tålmodigare och mjukare som tjejmamma....
Pojkarna gav sig alltid, och ger sig i stort sett alltid för sin mamma.
men Alice...envisare bebis är nog svårt att hitta....
hon har så otroligt bestämda åsikter om allt.
speciellt det dära med sömn...hon tycker att hon bestämmer när hon vill sova...
och tycker mamma annorlunda...ja det skiter hon i...
och jag gör som med pojkarna...men nej då...alice blänger på mig med sina vackra blå och talar högt och tydligt om att; Nehe du mamsen, här bestämmer jag!!

nej nu ska jag åter igen försöka övertala the queen om att det är natten...klockan är ju ändå 02.33 nu... och hon har vart vaken sen runt 00.00

*puss och förhoppningsvis godnatt*

1 kommentar: