torsdag 11 mars 2010

lilla fröken fis...

hmmm.... varför får man ingen instruktions bok med hem från BB??
de lixom bara "ger" en ungen och så ska man klara sig själv....

ja ja ja, vi har iallafall börjat med att lägga henne tillsammans....
dvs jag börjar eftersom hon ammar och sen somnar hon och sen när hon vaknar igen efter ca 1 timme då tar sascha över osv osv osv...
men hon är envisare än en liten åsna....
trött så att ögonen går i kors men vägrar sova. och det efter att hon endast sovit kanske nån timme och sen vill hon upp till oss.... men som sagt...skam den som ger sig =)

Vart i Östersund idag med fislisa, Loke och Sascha,
vi behövde uppdatera både min och lillfisans garderob lite,

Hon fick 3 st bodys, en rosa en lila och en rödrosa. och en supersöt rosa kjol =)
själv köpte jag på mig lite snygga tröjor.och smink =)
det jag har, har torkat ganska så rejält. sist jag använda min mascara så fick jag lösa upp den med vatten...och då kände jag att det vart nog dags att köpa nytt =P

ha ha ha, ja vad ska man säga,
sascha är uppe hos lillfisan nu och hon ligger och pratar och skrattar och jag kan tänka mig att sascha gör sitt yttersta för att hon ska somna....enivs som sagt...

men jag hörde/läste nånstans att skorpionbebisar har ordet: uppmärksamhet, som sitt kännetecken. och det kan jag hålla med om.

ja, mer spännande än såhär blir det inte idag =P

Alfons vart en hel timme sen på dagis idag =/
det drog ut en massa på tiden i stan och vi kom lixom aldrig ut därifrån, men som tur är så vart dagispersonalen snälla och skällde inte på oss =P
vilken tur va?!

Loke är som vanligt en skitunge...busar på som vanligt och hittar på bus, allt som man inte får göra.... lilltroll!!

Avslutar med två bilder på Alice.


såhär söt är man när man sover.


och såhär söt är man när man är lite tokig =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar