fredag 23 april 2010

så blev min lille prins stor...

nu var det ett tag sedan jag uppdaterade....förlåt för det =)
inte för att nån läser men ändå...
jag skulle verkligen vilja ha fler läsare, men hur 17 skriver man intressant?
jag skriver bara om mitt liv och det är inte särskilt spännande.
men iallafall...

Alfons har fyllt hela 5 år!
(man får tacka för de som kom ihåg honom...ni andra...ja vad ska jag säga??)
Jag bakade min första riktiga tårta, han ville ha en raket tårta och då fixade jag och Sascha detta.
tårtan blev superfin tycker jag =)

tänkte lagt in bilder men jag gör det senare.
nu ska jag fortsätta att måla om matrummet!
ja, vi har ett sådant nu!

*puss*

3 kommentarer:

  1. Grattis till alfons och massa förlåt att vi glömde. Hoppas han hade det bra.=)
    Vad fick han för presenter?

    Hälsa familjen! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Zarah: ingen fara egentligen att ni glömde... bara att ni glömmer mina barns födelsedagar varje gång. lite tråkigt... men jag kan väl egentligen inte räkna med annat när Johan anklagar mig för hans barndom... så det är väl jag som ska säga förlåt....

    SvaraRadera
  3. Nu har jag inte vart inne på ett tag igen! Jättegrattis till Alfons i efterskott!

    SvaraRadera