torsdag 15 april 2010

Godmorning!

Godmorgon alla mina icke befintliga bloggläsare =)

Har nyss vart å lämnat av grabbarna på dagis, de skulle hem till ett annat dagis barn och kika på kossorna och grilla korv! supermysigt!!
Eller, ja hela dagis skall dit, inte bara mina grabbar...ibland snurrar jag till det.

Alice ligger här på golvet och ålar sig, hon jobbar för fullt för att lära sig krypa och snart går det nog. Just nu har hon fötterna i kattmaten, men det är bara torrfoder så det är ingen fara....
skall strax flytta på henne.

Ja, vad händer idag då?
inte särskilt mycket, det regnar... ända sen jag bestämde mig för att gå hem från dagis varje dag så har det regnat... skit det dära....
gillar snö och gillar sol, men regn... nej tack!

LillDamen har nämligen börjat med att sova på nätterna!! Tack vällingsföretaget SEMPER!!
Hon äter nattvälling blandat med mjölkersättning innan läggdags och det får henne att sova som en stock, 4 timmar på raken och sen ammar hon resten av natten. och vaknar glad och utvilad vid 8/8.30. WONDERFUL!

*puss*

2 kommentarer:

  1. ne men guuud vad härligt att hon sover =) Jag kör ju med ersättning och emma sover rätt gott på natten =) Inatt åt hon kvart i fem första gången =)

    SvaraRadera
  2. Vi läser!!
    va skönt att hon nu sover som hon ska efter mycket om och men. =)
    Vi saknar er med!! Kramaar

    SvaraRadera