torsdag 8 april 2010

,,,

Var som sagt på Bvc idag.
Lilldamen vägde 8550 g och är 68,5 cm lång.
så hon har gått upp 500g på en månad och vuxit en centimeter.
Resan tog ganska hårt på henne så hon hade nog gått upp mer om vi hade varit hemma hela månaden, men de på Bvc vart ändå nöjd med henne och hennes vikt och tyckte gott att jag kunde helamma ett tag till.
vilket jag tyckte var bra, då det enda som jag och Alice inte diskuterar =) är just amningen.
Vi trivs med amningen och allt runt omkring.

Lite smakisar har vi ju redan börjat med, men att äta mat ordentligt, ja det tar vi senare =)

vart på 20+10 års kalas idag =P
Alfons ville stanna kvar så det fick han, sen hämtade jag honom med Alice vid 20, och vi var inte hemma igen innan 22, och Alice sov snällt i vagnen och sover fortfarande....
tror faktiskt detta är rekord för Alice att sova sammanlagt på en kväll.... 3 timmar än så länge...

men sen blev hon ju vaccinerad i dag med, och det kan ju öka till tröttheten lite....
men men jag är nöjd bara hon sover, skall vi slå vad om att hon vaknar så fort jag lagt mig??
eller att hon vaknar vid 4 i morgon igen??



*puss*

2 kommentarer:

  1. Hon e en riktig goknul =)

    SvaraRadera
  2. Åh, va fin hon är!!! =)
    mer bilder på barnen tack! :)

    SvaraRadera