onsdag 14 april 2010

ny katt och sånt dära....

Ja, då har våran nya misse flicka kommit.
Tuva-Lisa heter hon och ser ut att vara en norskskogskatts blandning. SvartVit är hon och långhårig. klart en super fin flicka!
Dock är hon och Tyson inte helt överäns ännu, men hon har bara vart här sen i söndags och idag är det onsdag, så man ska nog inte ha för höga krav ännu, det tar sin lilla tid att få två katter att gilla varandra.

Sen har jag varit på outlet i dag i Östersund, ME LIKE!
Handlade en massa kläder till Alice och varsin väst till mig Loke och Alfons, skönt att ha som övergångs "jacka". Jag köpte en superläcker rosa, Alfons fick en blå och Loke fick en svart/grå (fast de kan byta om de vill, då jag hittade 2 snygga västar men brydde mig inte så mycket om vem som skulle ha vad)

Nu sitter jag här i soffan och kolla på Benjamin Buttons otroliga Liv (eller vad filmen heter), den är så jobbigt tråkig... önskar att man skulle övertalat sambon att trots allt titta på Harry Potter, den är iallafall bra... men men....

*puss*

1 kommentar: